niedziela, 17 marca 2013

Veroni Mineral

Hej!
Zdjęcia z sesji Veroni już są! :)






Za makijaż odpowiada Kasia-Pozdrawiam!


I tu od razu przedstawiam Wam moje zdjęcia z tym outfitem;







A tu możecie obejrzeć filmik ;)
Mam strasznie dziwny głos i oczywiście stres dał po sobie znać ;p :D

I jak Wam się podoba?:)

Pozdrawiam ciepło i zapraszam od polubienia mnie na facebooku,gdzie będziecie na bieżąco!:)

PS: Dziękuje za Wszystkie komentarze,odpowiem na wszystkie!Jest mi bardzo miło,każdy sprawia mi radość:)!:*
Jeśli polubicie mnie na facebooku,a też macie swój fanpage,napiszcie w komentarzu-odwdzięcze się tym samym!:)


96 komentarzy:

  1. Świetna kurtka! ;D Zdjęcia z sesji rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw:D wyglądasz świetnie :)! pozdrawiam i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje;)Czarna torebka najlepsza!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. that jacket is sooo gorgeous!! i really want it :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurteczka! Oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz ! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie piękne dziewczyny, ale ponieważ blog jest Twój to powiem....świetny set, kurtka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna sesja, wyglądasz super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja!!! bardzo fajny t-shirt i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia;)
    super kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za wsparcie :) fajną masz ta sesje :-D i podoba mi sie outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wszystko wyszło i świetny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja. Obie wyglądałyście fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz ! Piękna ta kurtka :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie wyglądacie rewelacyjnie :) Uwielbiam stylizacje z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia *.* Modelki : )
    Ładnie dopasowałaś kurtkę z bluzką *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega zdjecia! Po pierwsze charakterystyczny look! Kolor wlosow zdecydowanie oddaje fajny charakterek Twoich stylizacji!
    Dziekuje ;*
    + obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kamizelka ! I te ćwieki , hehe ; )
    Obserwujemy , bo ja już z miłą chęcią < 3
    Pozdrawiam !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. outfit jest świetny! :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  20. love your outfit, great style

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie rewelacja! Ogólnie ciekawa stylizacja.

    ----------------------------------------
    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your hair!!
    I really want your jacket & pants <3

    http://www.candyliquor.co.uk
    UK High Street Fashion
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna sesja genialna ramoneska kocham B&W zwlaszcza w takim smacznym wydaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja. wszystko jest cudowne moim zdaniem ;D
    pierwsza sesja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zarąbiste zdjęcia! świetna kurtka ;o

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna stylizacja :)
    kurtka jest chyba najlepsza <3
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. oo gratuluję sesji :) świetna! jak Ci się tam udało dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja ;)
    zapraszam do mnie http://eressemiriviel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietnie wyglasz i uwielbiam twoj kolor wlosow! Dzieki za wizyte i z przyjemnoscia obserwuje

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    
Zapraszam rowniez do mnie na ROZDANIE,

    do wygrania moja ulubiona pomadka amerykanskiej firmy LIME CRIME - Glomour101,

    gliterowe eyelinery SEPHORY itp

    OdpowiedzUsuń
  30. O, ale fajnie, że trafiłaś na Cajmel! Zazdroszczę, bo cała kampania z Veroni Mineral była bardzo ciekawa, zwłaszcza jej finał i nagrody. :) Świetną masz kurtkę, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylówka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz :) A najbardziej podobają mi się spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna stylizacja ! Przejrzałam kilka postów wstecz i jestem zauroczona Twoim stylem ;) uwielbiam! Jestem tutaj pierwszy raz, ale wrócę na pewno ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. nice blog! maybe we can follow each other! let me know :)
    kiss
    Sophie
    http://justacolorfullife.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądałyście :) bardzo fajny look

    OdpowiedzUsuń
  36. wyglądasz genialnie:)gratuluje

    P.S. Widzę,że udało się dodać widget

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacja! oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi dear!!
    Lovely post, i really like your shoes :)
    Come back to my new post at;

    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. I love this jacket xox
    www.islandchic77.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super sesja, a Twoja kurtka CUDEŃKO!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Twój kolor włosów:) Masz świetny makijaż - Twoja koleżanka też wygląda ślicznie, tak dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. yay!
    boskie spodnie!


    całusy!
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietna stylizacja! Podoba mi sie kazdy element.
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  47. outfit jest mega!<3
    bardzo do Ciebie pasuje taki styl<3

    OdpowiedzUsuń
  48. ale ładna sesja!!! <3
    Wpadnij też do mnie! Mam nadzieję, że Ci się spodoba:> Zachęcam do obserwowania:D

    www.high-heeled-view.blogspot.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  49. wooow kapec marzenie <3
    zapraszam do mnie http://letjeti.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Tobie, z całą pewnością, nie można odmówić braku charyzmy. :) Świetnie!

    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne zdjęcia, super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  52. super zdjęcia i świetny look ;) boska kurtka

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny zestaw ;) super sesja

    OdpowiedzUsuń
  54. I love these photos, you look really cool!!!! :-)
    Your blog is really great!!! :-)
    I have a fashion blog too, if you want to have a look at it, it would be great :)
    http://mystylerecipe.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiem czy ktoś już Ci to mówił ale masz super kolor włosów *.* a zestaw super :3

    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. kurtka jest świetna! całość bardzo, bardzo na tak:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Stylizacja genialna, straszliwie mi się podoba! Sesja również rewelacja - świetnie wyglądałyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. masz bardzo fajny, wyraźny styl :) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hi!
    Wow! So stylish!!!! Like your bag Mango!!!!!!!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  60. Wanna follow each other? I am following you on GFc now...

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  61. look carinissimo (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/03/bysimon.html

    OdpowiedzUsuń
  62. boska jest ta koszu;lka i spodnie:*

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna sesja! mi sie strasznie podoba Twoj "odjechany " styl ;) mega do Ciebie pasuje i widać ze dobrze sie w nim czujesz;)



    Zapraszam do mnie nowy post i konkurs ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/kwietniowy-konkurs.html

    Buziaki Pola ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Swietnie wygladasz! Cudne zdjęcia!

    Zapraszam na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo podoba mi się ta niegrzeczna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. fajne ubranie. takiej chudzinie to we wszystkim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia! Widzę, że też jesteś fanką Mango ;)

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Fantastyczne doświadczenie taka sesja!! Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  69. mi się bardzo podoba:)
    ślicznie wyszłaś...
    ciuszki bardzo mi się podobają:)



    z wielka chęcią obserwuje i zapraszam - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję wygrania konkursu :) zapowiadasz się na bardzo fajną blogerkę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Amazing blog dear! I have to say I am really into it!
    Come visit mine, and let me know if you like it too! We could follow each other ;)!

    Come by soon and stay in touch!

    xx

    OdpowiedzUsuń

  72. fajna notka :* Jak widzisz ja przeniosłam się z pingera na blogspota, działam na dwa fronty :* Więc zapraszam ! Też muszę dodać notkę ze zdjęciami z Veroni bo już mi piszą kiedy dodam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetnie wyglądałaś! bardzo spodobała mi się Twoja ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajne zdjęcia z sesji ;)
    zauroczona jestem Twoimi butami, są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. super wyglądałaś !fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Widzę że się świetnie bawiłyście :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetna stylizacja :) <3
    Zdjęcia rewelacyjne..... *.*
    Zapraszam do mnie ----> thealexlook.blogspot.com
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  78. Zazdroszczę wygranej w konkursie, sama brałam w nim udział :D

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. oh whoa, i adore the jacket and the sneakers! they're so perfect. great match for the outfit :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    Let's connect at GFC and BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  80. Cześc, wrocilam do blogowania razem z przyjaciolka od nowa prowadzimy stronke. Zajrzyj na http://pelalia.blogspot.com/2013/04/witajcie-znowu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  81. Jesteś taka ładna , że szok ! Piękny kolor włosów :)
    Świetne stylizacje <3 Z chęcią zaobserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  82. A same się czesałyście?
    Apropopopo video :D jesteś przesympatyczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie,o fryzury zadbały przemiłe Panie Fryzjerki ;D
      Jeju na nagraniu strasznie się stresowałam,i dopiero oglądając video odkryłam że mam taki śmieszny głos haha ale dziękuje :D :*

      Usuń
  83. Świetnie wyglądasz :)
    Równiez obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  84. z pewnością świetne doświadczenie. ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdemu za komentarz! :)
POZDRAWIAM!