sobota, 1 czerwca 2013

Black&White 2

Cześć!
Wow! 314 komentarzy pod ostatnią notką-to jest coś!
Dzięki! :)
Dziś ponowie zestaw Black & White tym razem bardziej na sportowo ;)

Muszę się pochwalić-buty które mam na sobie,dostałam za darmo!
Pewnego pięknego razu firma Hooy zorganizowała akcję na swoim fanpage,rozdali za darmo
ponad 200 sztuk butów! To jest coś!(płaciliśmy tylko 15 zł za przesyłkę;))
Więcej takich akcji! Niech inne firmy biorą od nich przykład^^ :P
Tym bardziej się cieszę,bo na te buty polowałam!:)
Jeśli będzie jeszcze kiedyś taka akcja-na pewno dam znać!













                                                                                                        Bluza-MISBHV
Buty-Hooy
Spódniczka-Pull&Bear
Łańcuch,torba-Mango
Czapa-River Island by Rihanna

A wy jak? Lubicie takie sportowe zestawy? :)
Pozdrawiam ciepło! :*

PS: Zapraszam do polubienia mojego fanpage!

260 komentarzy:

  1. wyglądasz tak genialnie, niebanalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebistą masz stylówę. Spódniczka jest mega ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Twoje włosy!! *_*

    http://letjeti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. love the look ;) very chic sweater, new follower :) check my blog if you like! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo oryginalny styl, który do Ciebie pasuje ;) a zdjęcia ? Aż się chce oglądać :) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow..
    Jaka fajna sportowa stylizacja..
    Bardzo podobają mi się bluza i buty :)
    Dzięki za odwiedzenie naszego bloga..
    Obserwujemy i pozdrawiamy z 3city :*
    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna stylizacja ja również bede zaglądac do ciebie częściej Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie zestawy,biel i czerń,wyglądasz super:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw! Na sportowo też może być sexy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kolor wlosow *_* Chcialabym miec taki ; ) Zaobserwowalam i licze na rewanz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. sportowe są najlepsze ;)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sportowe zestawy ; DD
    Bardzo podoba mi się bluza ; ))

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie:) Uwielbiam zestawy black and white:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica jest cudowna ! Ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba :) Możesz zdradzić skąd są pierścionki ? :> Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny look :)
    Świetna bluza!
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna bluza, szukam czegoś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne B&W ! i bluza i spódnica Mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana świetny styl ! Jaki masz obiektyw i aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  21. masz piękna bluzę! ;) pozdrawiam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  22. zestaw czadwoy <3 również obserwuję !!! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. w sumie to nie wiem od czego zaczać, bo wszystko mi sie podoba . Cała stylizacja i Twoje włosy<3 Wszystko jest w jak najlepszym porządku;)
    Obserwuję!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ukradłabym ci te nogi <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetnie wyglądasz! Marzę o takiej bluzie! /f.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz bombowo!!!! <3 CZAD! :)
    Ja również obserwuję;d
    Świetny blog i Twój styl :-).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz! :) Odwdzięczam się za zaobserwowanie mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty naprawdę fajne. Informuj na bieżąco o takich akcjach! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jesteś ;) a blog bardzo ciekawy, nie mogę doczekać się kolejnej notki.

    zapraszam http://simplyswag1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluza jest świetna! NIgdy nie mogę trafic aby było dostępna ;p fajna stylizacja.
    Dodałam również ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódniczka mi się mega podoba *.*
    I kolorek na twych pazurkach śliczny :)
    Również obserwuję ^^



    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja! Szczególnie podoba mi się bluza:) Dziękuję za komentarz o obserwację! Obserwuję c: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz genialnie! :)
    Masz przepiękne włosy, a torebka cudo ;)

    Obserwuję i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. masz niesamowity styl *u*, naprawdę bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba. dziękuję za obserwację i odwdzięczam się tym samym. świetne zdjęcia :>.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś przepiękna ! <3
    Bardzo przypominasz mi Saszan :D
    Uwielbiam takie osoby jak Ty, które ubierają się niesamowicie pięknie :)
    zapraszam do mnie :D
    affectivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna akcja z tymi butami!:) koniecznie daj znać następnym razem;)

    ps. obserwuję już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądasz, ale trochę nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog :)
    Obserwuje ;)
    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. a to szczęściara ! świetnie wyglądasz, masz super styl ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. genialna spódniczkaaa ;**** i torebka <3 mango <3

    OdpowiedzUsuń
  42. ta bluza jest super !!! kupiłaś na ich stronie internetowej??
    obserwujemy?
    zapraszam też na mały konkurs do siebie:

    http://petiterobe-noire.blogspot.com/2013/05/mae-swieto.html

    i do polubienia :) http://www.facebook.com/pages/Sweet-Beads/311665725569631

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny luzny zestaw !!Fajnie połączyłaś spódniczkę z bluzą, wyszła sportowa elegancja !Bardzo mi się podoba, czapka nadaje charakteru, i idealnie wyglądasz w tym zestawie !

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, super sprawa z tymi butami ;) ja natomiast poluję na taką torebkę jak ty masz w tej stylizacji ;D obserwuję również!

    OdpowiedzUsuń
  45. bluza i czapka najlepsze ! :D
    obserwujemy ? :)

    http://fashionablewhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. matko jedyna jedna z najbardziej niesamowitych bluz jakie wiedziałam !!! chętnie bym taką nosiła ;)

    pozdrawiam i zapraszam też do siebie
    http://mlle-callays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twój styl! <3
    genialna bluza! :)

    Pozdrawiam. myreaality.blogspot.com
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  48. butki czaderskie! :) A bluzy zazdroszczę! Obłędnaaaaaa :)Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuje za taki miły komentarz!! A ta bluza jest mistrzowska! Obserwuję i pozdrawiam, będę tu zaglądała :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Boska stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz cudowny styl i świetny kolor włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Black&White! <3 Suuuper, bluza, torebka, Ty, wszystko!
    Dziękuję za przemiły komentarz, ja Cię obserwuję już długo, długo <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, wyglądasz świetnie! Stylizacja w luźnym, streetowym stylu bardzo Ci pasuje. Wszystko mi się tu podoba!

    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Obserwuję, bo warto i zapraszam do tego samego ;)))
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygladasz swietnie ! Nie moj styl , ale Tobie ten stroj mega pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziewczyno masz świetne nogi! Radzę często pokazywać:) Fajna stylizacja, a najbardziej podoba mi się chyba torebka. Jest w moim stylu. :) Pozdrawiam, obserwuję, będzie miło jeśli zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  56. również obserwuję!

    pozdrawiam :)

    Izabielaa

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja, urzekła mnie spódniczka : )
    Również obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietnie!! <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Prowadzisz świetnego bloga :)
    Oczywiście obserwuję ;)

    Pozdrawiam ;*
    breakingalltherecords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. You look stunning!
    Follow your blog by GFC, hope, you’ll follow me back)

    Kicky Jane

    OdpowiedzUsuń
  61. Zabralabym Ci ta czape i bluze:P

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialna stylizacja i fenomenalne buty! wszystko baaaaardzo w moim stylu. Mistrz! <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Brak mi słów ;D, mega! ;) Myślę, że jeszcze nieraz odwiedzę Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. super torenblka ;)
    rownie zosberwuje; )

    OdpowiedzUsuń
  65. tak,sportowo najlepiej... ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ciekawa i pomysłowa stylizacja:)
    Oczywiście z przyjemnością dodałam do obserwowanych:)
    Dziękuję Ci Kochana za głos i zaproszenie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję za bardzo pomocny komentarz! Stylizacja bardzo fajna,kolor włosów masz obłędny :) A ja mam obecnie ten sam kolor na paznokciach co ty ! Buziaki,wpadne tu jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję za miły komentarz u mnie!Stylizacja świetna,masz genialny kolor włosów,a ja obecnie mam na paznokciach ten sam kolorek co ty hehe :) Będę tu jeszcze wpadać,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj, dzięki za odwiedziny! Ja też obserwuję.
    Podobają mi się Twoje pomysły na siebie, choć niestety (albo "stety") nie do skopiowania przeze mnie, ale przez moją córkę ... kto wie :)
    Ja już tkwię w tym moim stylu i nie umiem z niego uciec, a czasem przydałoby się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Great outfit! I love the styling and amazing photos! x

    Simona Mar

    OdpowiedzUsuń
  71. To Ci się udało! Piękna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wowww....you look gorgeous! What a cool outfit, I love every single piece of it! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  73. Ta keta na szyi to z river? zajebista. cały strój jest piekny, juz sama nie wiem co mi sie najbardziej podoba. chyba bluza.. i buty, w sumie spódnica tez całkiem fajna :) podoba mi sie twój styl

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny look!:) podoba mi się Twoja bluza!:)

    OdpowiedzUsuń
  75. wlasnie, inne firmy powinny brac przyklad od tej:D

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzięki za mily komentarz:) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowna bluza <333
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/
    Możliwe, że będę wpadać tu częściej. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Czerń i biel świetnie współgra z Twoją opalenizną której bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  79. MY obserwujeMY Cię już jakiś czas, świetna bluza, marzy mi się czarna :)
    ps. prowadzimy bloga we dwie i zapraszamy częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. super zestaw uwielbiam ich bluzy i jeszcze B&W ja rowniez obserwuje juz ciebie od jakiegos czasu ;) ale nie widzę cie na moim GFC gdybyś wolna chwila zerknęła? zapraszam tez na mój FB :)ja juz ciebie polubilam jako Magda P;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Miałaś szczęście :) Ja za każdym razem jak próbuję coś wygrać to nigdy mi nie wychodzi. Może kiedyś uśmiechnie się do mnie los. Nie podobają mi się takie kreski, wolę delikatne. A co do stylizacji to cholernie mi się podoba. Jest świetna. Uwielbiam oglądać sportowe stylizacje. :)
    I dziękuję za obserwację kochana. Jest mi bardzo miło z tego powodu. Polubiłam Cię na facebooku i nie ukrywam, że liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  82. świetna, nowoczesna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczna bluza i bardzo ładne zdjęcia :)
    Obserwuję
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Genialny zestaw :*
    Zapraszam do mnie :)
    http://magicofpinkfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. masz fantastyczny styl i taką piękna figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Genialna stylizacja ! <3 obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  87. wyglądasz świetnie! jedna z moich ulubionych stylizacji, które ostatnio widziałam, wow :)!
    dziękuję za wszystkie twoje miłe komentarze u mnie na blogu, jesteś super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zazdroszczę akcji, mega szczęściara jesteś. Dziękuję za komentarz u mnie, a butki sa fantastyczne, a stylizacja cudowna. Świetnie zestawiłaś ten sportowy styl z nutką elegancji ;-) Brawo i oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  89. Super wyglądasz, zauważyłam, że już kiedyś cię zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Genialny zestaw! A buty są super, zazdroszczę! Ciekawe, gdzie ja wtedy byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo fajny zestaw, świetnie pasuje Ci taki styl !

    OdpowiedzUsuń
  92. cudowny look, obserwuję Twój blog :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Masz śliczny kolor włosów ;) świetna bluza ;d
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  94. Super:!
    bardzo pasuje Ci taki styl:))
    mogłabyś powiedzieć skąd jest biżuteria??naszyjnik i pierścionki?

    pozdrawiam serdecznie

    mojabellissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. ja już dawno obserwuje kochana:) świetny loo- buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo fajna i ciekawa stylizacja :) kojarzy mi się z taką sportową ekstrawagancją :)
    Z przyjemnością dodaje do obserwowanych i zapraszam też do siebie :)
    http://kuferekkosmetyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania, ostatnie 4 dni!
    Zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Kobieto ale masz STYL !!!
    Uwielbiam go <3 Obserwuję !!!
    Zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. swietny zestaw, widac, ze jestes bardzo pozytywna osóbką <3


    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetna bluza :)

    http://martinisatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Genialny zestaw. Bluza, czapka, wszystko *-* SUPER! :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. mega włosy! naprawdę niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  103. jak dla mnie - rewelacja :) !!

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczny strój ; )
    Jasne, że obserwuję i wpadnę częściej ; *

    OdpowiedzUsuń
  105. Outfit totalnie w moim typie;)
    Nie tak dawno robiłam posta w bradzo podobnym stylu, tylko w bluzie o czarnym kolorze z Misbhv;)zapraszam:)
    Dodaje do obserwowanych, mam nadzieję, że również spodoba Ci sie u mnie ;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  106. świetny strój !! <3
    PS; również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Idealnie jest!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. ale masz fajną tą bluzę! obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Tak , Paryż jest piękny ! U Ciebie świetne zdjęcia ;) dziękuję za odwiedziny ;) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Troche jak Maff :) Co bardzo bardzo mi się podoba. Naprawdę świetny zestaw, bluza i buty zwłaszcza:))
    Również obserwuję, z wielką przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetną masz tą bluzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  112. Strasznie lubię taki styl :) Fenomenalnie wyglądasz !

    ...również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetne połączenie. Z motywem Paryża podoba mi się absolutnie wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. oj tez bym bardzo chciala białą tp! fakt styl podobny:)!

    OdpowiedzUsuń
  115. genialna stylizacja! bardzo lubię taki styl :D!

    OdpowiedzUsuń
  116. I love it! I am definitely feeling bold colors! Genialna stylizacja! Obserwuje, licze na to samo!
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Dziękuję :)
    Ja już Cię zaobserwowałam wcześniej :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. oczywiście że obserwuję :) bloga masz mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Cudowny zestaw!
    Dzięki za odwiedziny :)
    Angelique.

    OdpowiedzUsuń
  120. Bardzo fajna stylizacja. Wow, nigdy nie wierzyłam w te fb konkursy, gratuluję :)
    i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  121. jejku, jaka piękna jesteś*o*
    jakim aparatem i obiektywem robione są te zdjęcia ?: D
    proszę o odpowiedź na moim blogu ; http://majczur.blogspot.com/
    + obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  122. świetna stylizacja i blog ! ;) dziękuję za miłe odwiedziny u mnie , z miłą chęcią obserwuję twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. dziękuję za komentarz ;) super bluza

    OdpowiedzUsuń
  124. swietnie wygaldasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  125. Genialny secik! ;) Wyglądasz obłędnie !!!
    Gorąco pozdrawiam i obserwuje;)))

    OdpowiedzUsuń
  126. Bluza stała się moim marzeniem, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Great kicks!!

    http://infinitehouseofillusions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Świetna stylizacja !
    Jestem stałą bywalczynią na Twoim blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  129. genialna stylizacja! :) mi się nigdy nie trafia coś za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Po raz kolejny świetna stylizacja. Pasuje Ci ten minimalizm kolorystyczny. :)

    http://passifl0re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Bardzo fajna bluza :*
    Oczywiście że obserwujemy ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  132. świetnie wyglądasz :) zazdroszczę bluzy:D i bardzo podoba mi się Twoje logo na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  133. ciekawe, oryginalne i niepowtarzalny zestaw .! lubię takie klimaty ;)
    pozdrawiam i również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  134. so so cute! i am in love with this! x

    natalieoffduty.blogspot.com

    Natalie Off Duty

    OdpowiedzUsuń
  135. też obserwuję, bo masz naprawdę świetny styl i fantastyczny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  136. widzę, że kolejna świetna blogerka modowa się wybija :)

    jeśli masz ochotę, weź udział w rozdaniu!
    http://pyskara.blogspot.nl/2013/05/giveaway-firmoo-wygraj-okulary-lub.html

    OdpowiedzUsuń
  137. KOCHAM kolor Twoich włosów! Świetna stylizacja, bardzo lubię takie sportowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Jaaa ale świetna stylizacja :) oddaj bluze :)

    Buziaki,
    Aleks

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  139. świetny outfit ! ;)
    Obserwujemy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  140. Wow, your outfit is really amazing and you look super cool! I love especially your shoes and your sweater! Definitely a perfect combination!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Świetnie wygladasz na tych zdjęciach, podoba mi się ten zestaw, nie mogę się napatrzeć po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Genialna bluza! ♥
    Również obserwuje, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Rewelacyjnie i na luzie! Bluza jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Luz i szyk w jednym. Idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  145. az zazdroszczę butów :D trzeba tez miec szczescie, zeby trafic na taka okazje :)
    bardzo fajnie to razem wygląda ! :) bluza ideał !

    OdpowiedzUsuń
  146. dziwi Cię taka ilość komentarzy:)? super styl!

    OdpowiedzUsuń
  147. bluza jest świetna! <3

    +dodaję do obserwowanych, będę zaglądać :)
    mebeautyandyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. look jest odjechany i kompletnie w moim stylu <3
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  149. ooo super wyglądasz! również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  150. jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona Twoimi stylizacjami! widać, że robisz to po swojemu ;) super! oczywiście obserwuję i czekam na kolejne posty :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  151. na kilometr widać, że naprawdę masz swój styl :) obseruję

    OdpowiedzUsuń
  152. świetna spódnica <3 super skomponowałaś całość:)

    OdpowiedzUsuń
  153. Bluza <33 i znowu ta czapka! Uwielbiam :D chyba sama też sobie ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Zdjęcia pełna profeska! A stylizacja super, buty, bluza - ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  155. Jejq! Chcę taką bluzę! Jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  156. WOW ! Wyglądasz fantastycznie :)
    Uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  157. podoba mi się, stylowka :))

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  158. świetna bluza!!!:)
    zapraszam na konkurs z Merg!
    http://roxannefashionandbeautyblog.blogspot.com/2013/06/wygraj-bon-na-zakupy-do-sklepu-merg.html

    OdpowiedzUsuń
  159. Bluza świetna! Fajnie, że udało Ci się zgarnąć buciki praktycznie za darmo, wspaniale je dopasowałaś do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  160. łooo ;)! nic dodać nic ując , genialny set < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  161. Bluza jest cudooowna! <3 Świetnie wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdemu za komentarz! :)
POZDRAWIAM!