niedziela, 27 listopada 2016

Dżins na kurtce











Witam Was serdecznie!

Pogoda coraz gorsza,więc mam czasami problemy ze zrobieniem zdjęć.
Teraz szybko robi się szaro na dworze,pracuję do 15stej,więc 
w tygodniu robienie zdjęć niestety nie wchodzi w grę(póki co).
Jedynie pozostają mi weekendy.
Będę robiła wszystko co w mojej mocy,by notki pojawiały się jak najcześciej!
Co do mojego zestawu ubrań,uwielbiam
tę "metodę" w stylizacji,gdzie wyróżniamy jeden kolor z wielu.
Te spodnie kupiłam na wyprzedaży,za 40zł w Zarze,widzieliście je
w ostatnim moim looku,w nieco innym,eleganckim wydaniu.
Tym razem stworzyłam typowo streetową stylizację,czyli mix stylów.
Usta pomalowałam na bordowo,bo bordowy kolor idealnie komponuje się
z musztardowym.
Kurtka jeansowa-coś co warto mieć w szafie.Potrafi nieźle namieszać w stylizacji:)
Kurtka jest z GAMISS,wypada jak oversize.Ciemny granat,idealnie wpasowała się w stylizację
i ją dopełniła.Co do torebki,nie zawsze musi być w kolorze butów.
Żeby całość się dobrze zgrała,dobrze jak nakrycie głowy będzie w kolorze butów,
to spowoduje że stylizacja nie będzie taka chaotyczna.
No i tyle.
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. wow wyglądasz mega stylowo w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie takiego stylu dla siebie nie preferuje, ale jak tak oglądam Twoje zdjęcia to na Tobie podoba mi się bardzo! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Jestem ogromną fanką tej czapki i jak tylko będę miała chwilę odwiedzić centrum to na pewno ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajćććć fenomenalne masz te portaski <3
    fantastyczny fason i kolory- zxdecydowanie robią robotę w calym zestawie :D

    wyszlo mega oryginalnie i nieprzewidywalnie, a to się ceni :D
    gdyby takie zestawy częściej po ulicach, od razu świat bylby piękniejszy <3


    Cieszę się, że w koncu do Was wracam :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Napatrzeć się nie umiem !

    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł, rewelacyjne zestawienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, pasuje Ci taki styl, uwielbiam ten musztardowy kolor, ożywia cała stylizacje, ooo i moja ulubiona czapka 💓💓
    Www.marlena-parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdemu za komentarz! :)
POZDRAWIAM!