sobota, 10 czerwca 2017

Kontrasty









Hej!

W mojej stylizacji dziś zoom na białą koszulę,która króluje w każdym sklepie.Rodzajów jest naprawdę dużo więc każda z nas znajdzie dla siebie odpowiednią :) Pasek jest świetną alternatywą dla luźniejszych ciuchów,tutaj sprawi że koszula stanie się dopasowana oraz podkreśli talię,Tę koszulę pokochałam nie do końca od pierwszego spojrzenia,chociaż zwróciłam na nią uwagę,ostateczną decyzję podjęłam po przymierzeniu jej.Jest ciekawie skrojona,tył ma dłuższy niż przód,lekki dekolt oraz szerokie rękawy.Ponieważ cała moja stylizacja była w stonowanych kolorach:bieli i jasnego błękitu,dodałam czerwoną torebkę dla kontrastu.Jasny błękit i czerwień-to połączenie idealne,które bardzo lubię.Czasem kolory są stworzone do tego by być w parze,tak jak np. pomarańcz z oliwkowym kolorem,turkus z czerwienią... Wracając do stylizacji,miałam czarny element:pasek,więc dobrałam nakrycie głowy w tym kolorze,postawiłam na ulubioną czapkę z H&M.
Jak Wam się podoba? Co myślicie o noszeniu pasków w talii?

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Wyglądasz wspaniale. Podoba mi się całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle Twoja stylizacja jest nietuzinkowa i oryginalna a w tym wszystkim bardzo do ciebie pasująca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdemu za komentarz! :)
POZDRAWIAM!