niedziela, 17 grudnia 2017

Bordowa torba

Cześć:)
Zima coraz bardziej daje sobie we znaki,więc zaopatrzenie się w ciepły sweter jest obowiązkowe.
Ja swój znalazłam w Mango,jest miluuutki i bardzo ciepły.
Jest też bardzo długi więc żeby nie zmasakrował mi sylwetki 
wzięłam go w spodnie :D 
Stylizacja jest dość prosta,postawiłam na zabawę kolorów.
Złote buty które ciekawie kontrastują z granatem na spodniach,oraz beżowy sweter
który fajnie łączy się z bordową torebką.
Jak Wam się podoba?Ubrałybyście się tak?
Pozdrawiam!









4 komentarze:

  1. ciekawa stylizacja! za to torebka zwróciła moją największą uwagę, jest po prostu piękna. jak się u Ciebie sprawdza? myślę o niej już dobrych kilka miesięcy, ale zawsze coś stoi na przeszkodzie, by ją kupić :)
    całuję, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Very helpful info particularly the last part :) I care for such information much.
    I was seeking this certain info for a long time. Thank you and good luck.

    OdpowiedzUsuń
  3. I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found
    any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
    Personally, if all site owners and bloggers made good content as you did, the
    net will be a lot more useful than ever before.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdemu za komentarz! :)
POZDRAWIAM!