poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Włochy,Rzym

Cześć!
Wróciłam właśnie z najpiękniejszych wakacji życia i troszkę Wam o nich opowiem,chociaż jedno jest pewne; jakkolwiek je opiszę,nie odda to prawdziwego piękna jakie posiada Rzym.
Ale spróbuję! Dlaczego Włochy,Rzym? Należę do osób które lubią spędzać wakacje aktywnie.
Leżenie na plaży na dłuższą metę jest dla mnie męczące.Wolę chodzić,odkrywać,poznawać nowe miejsca,czuć energię płynącą z miasta.To daje mi przysłowiowego kopa na cały rok.Tak też było w Rzymie.Wiedziałam że będzie co zwiedzać.W końcu nie bez powodu to jedno z najczęściej odwiedzanych przez turystów miejsc na świecie.Rzym szczyci się niezliczoną ilością niesamowitych zabytków,które robią ogromne wrażenie na żywo nawet jeżeli już widziałeś je 10razy w internecie.
W tym dniu głównym punktem zwiedzającym było oczywiście Koloseum-jeden z siedmiu nowych cudów świata.Na żywo robi ogromne wrażenie!Ta budowla na swojej widowni mogła pomieścić od 45tys.-50tys. widzów...W 1349r. nastąpiło trzęsienie ziemi na skutek którego zew. część południowej ściany się zawaliła. Co do zwiedzania-troszkę ciężko się zwiedza w takim upale,przez te 6dni codziennie było 35stopni,czasem bardziej duszno,czasem mniej,ale wszystko wynagradzały widoki <3333
W Rzymie większość atrakcji jest blisko siebie,więc łatwo się to wszystko zwiedza.
My głównie chodziliśmy pieszo bądź czasem jeśli było coś dalej poruszaliśmy się autobusami.
Rozłożyłam posty z Rzymu na kilka notek,więc już Was zapraszam na kolejne na dniach:)




















po więcej zdjęć zapraszam na instagrama,będę wklejać codziennie porcję zdjęć których nie umieściłam na blogu! :)

https://www.instagram.com/imluckylady/

2 komentarze:

  1. Kapelusz i torba mega! A miejsce oczywiście znane i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te należę do osób, które wolą aktywnie spędzać czas na urlopie, coś zwiedzić, zobaczyć, żeby póżniej było co opowiadać i wspominać :)

    Jakoś nigdy nie marzyłam, aby lecieć do Włoch, jednak teraz widzę, że to był błąd, mam nadzieję, że kiedyś i mi będzie dane :)

    kochana, Ty nawet na wycieczce modna i stylowa- ajććć zachwycam się <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje każdemu za komentarz! :)
POZDRAWIAM!